אתר ההזמנות הוא אחד משלושת החלקים המרכיבים את מערכת בלדר ובאמצעותו, תוכל לתת שירות איכותי ללקוחותיך, כמו גם לפנות זמן רב לעצמך ולעובדיך.
בעת הזנת פרטי הלקוח בכרטסת הלקוחות, תוכל להזין לכל לקוח גם שם משתמש וסיסמא, באמצעותם יוכל להיכנס הלקוח ישירות לאתר ההזמנות ולהזמין שליחויות.
אתר ההזמנות מעוצב יפה ויזואלית וידידותי למשתמש.
ראשית, האתר מזהה את הלקוח בשמו הפרטי ובשם העסק/החברה.
שנית, באתר 4 לשוניות המסייעות ללקוח ומשדרגות את רמת השירות שהוא מקבל ממך.
לשונית הזמנות
מכילה מגוון שדות מפורטים לשם דיוק בהזמנה ומניעת טעויות כמו:
שם המזמין, תאריך, שעה, סטטוס שליחות (דחופה, רגילה, כפולה), מספר חבילות/משטחים, אמצעי הובלה, ברקוד, תעודת משלוח, כתובת מוצא וכתובת יעד, גוביינא (לגביית כספים), מספר טלפון לתיאום ואפילו מקום להערות מיוחדות.
בסיום ההזמנה הלקוח יכול להפיק מדבקה עם ברקוד או להדפיס אישור מסירה ולצרפם ע"ג החבילה.
לשונית רשימת שליחויות
בלשונית הנ"ל יכול הלקוח לקבל את רשימת כל השליחויות שביצע לפי פילוח זמנים ותאריכים, כולל שליחויות שביצע בעבר- לפני שבוע, חודש, חודשיים, בתאריך ספציפי וכו'. וגם לפי מספרי משלוח.
בנוסף יכול הלקוח לייצא את הנתונים לדו"ח אקסל ובו יתקבל פירוט השליחויות, כולל מחיר.
לשונית אתרים קבועים
חברות רבות, שולחות משלוחים ליעדים קבועים. מתוך כך, פותחה לשונית זו בה יכול הלקוח להזין את שמות האתרים, את כתובתם ואת שאר פרטיהם.
ברגע שיזמין משלוח בלשונית ההזמנות, כל שיצטרך לעשות הוא להזין 2-3 אותיות ראשונות של שם היעד, ואתר ההזמנות ישלים לבד את כל הפרטים – שם מלא, כתובת, טלפון וכד'.
אפשרות זו, חוסכת זמן רב ללקוחות ומונעת טעויות הקלדה.
לשונית הפצת משלוחים
בלשונית זו, יכול הלקוח להזמין מספר רב של שליחויות לאתרים הקבועים בלחיצת כפתור אחת.
לאחר שהלקוח הזין את האתרים הקבועים בלשונית המתאימה, יוכל הלקוח פשוט לסמן אותן בלשונית הנ"ל במקום להקלידן אחת, אחת, וכל השליחויות ישלחו בלחיצת כפתור אחת, למחשב של המתפעל אצלך במשרד.
לדברי לקוחותינו, המעבר להזמנת משלוחים מקוונת באמצעות אתר ההזמנות יצרו מהפך בעסק שלהם, הן מבחינת צמצום טעויות בכתובת, דרך מהירות תגובה, חיסכון בזמן של המתפעל והפקידה, ומתוך כך עלייה בתפוקת העובדים. חסל סדר טלפונים, פתקים, צעקות וטעויות.